SKRIVET: 2011-05-24, kl 13:46:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Viljan.

Ledig idag, men jag va uppe vid 8 idag ändå..för jag skulle till trafikskolan så övningskörde 2 lextioner och det gick bra det va bara lite smågrejjer, sen satt jag där och pluggade i 1 timme typ sen åkte hem och så skulle jah ner till stan igen nu vid 15.. för jag skulle till synsam och fixa mer linser, men jag ringde och avbokade för känner mig inte bra, näsan rinner och hosta och känner mig heelt död.. sjuk igen:(..men jag skulle behöva gå till synsam för jag ha inga mer linser, och nu har jag bara 1 i för den andra har jag tappat hah, hur jag nu har lyckats med det, och jag hade inga fler och sätta i men jag fick en tid nästa vecka så jag får gå med en lins..men sjukt jobbigt är det..men vad ska man göra..

Nu ligger jag i sängen, ska se om jag hittar lite bra filmer..men nu först ska jag vila sen väntar på min älskling så blir det film och mys:)

Igår fick jag sluta vänta och fick svar på det jag hade oroat och tänkt på.. och det va inte det värsta jag hade trott som tur va..men visst jag ställde mig ändå frågan ska jag ge det en chans till eller ska gå innan det är försent?..
Men efter ett tag bestämde jag mig för att ge han en chans till för han gav mig en chans..men sen blir det inga mer chanser för jag pallar inte med sånt.. att inte veta när det händer nästa gång om han försvinner igen och att vi inte kommer få vara med varann igen..så nu gäller det för honom att visa att han vill sluta, för allt handlar om viljan.. om vill så kan man..!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: