SKRIVET: 2011-06-13, kl 22:06:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndag.

Idag har jag varit ledig, det har varit riktigt skönt jag har verkligen inte gjort ett skit idag, bara varit med min älskling ätit pizza och annat gott och kollat film:) Såna dagar behövs! :)
Imorgon blir det jobb igen, sen ska jag övningsköra sen få se vad som händer, jag måste försöka plugga lite på teorin på kökortet de va länge sen nu... jag vill verkligen ha det körkortet snart ! men får se när de blir.. finns ju ingen tid för halkbana förens efter sommaren :/.. så får se hur jag ska göra..

Skönt att det har blivit lite finare väder nu iallafall, regn är inte kul.. men typiskt sverige alltid regn! jag har semester snart 1vecka så jag hoppas de är fint väder då! sen 4veckor lite senare :P

Jag måste kolla lägenheter med privat, för jag verka ha för lite poäng för att få en bra lägenhet på bobutiken..Någon som vet nån lägenhet som är ledig 2a elle 3a helst i stan??.. eller någon fastighet som hyr ut i stan??? säg till isåfall!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: