SKRIVET: 2011-06-10, kl 21:01:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sista jobbhelg

Nu är det jobb helgen, men sista på ett tag, efter denna så jobbar jag fram till midsommar men inga helger sen efter midsommar ledig en vecka ju;) sen jobbar 2veckor men inga helger då och sen ledig 4veckor :D så skönt! så jag får hoppas att denna helg går snabbt..
Jag kollade nyss film The hit list, den va bra ! nu ska jag se en annan film får se vilken de blir, så ikväll blir det bara film, tråkigt bara att kolla själv..så när man jobbar o alla vill ut o festa.. o det kan jag ju inte, speciellt inte när jag börjar så tidigt..så jag får ligga hemma o ha tråkigt o detta väder är ju sjukt tråkigt med så ändå skönt att bara ligga hemma och kolla film!
Men hoppas ni får en bra fredaag fast det är sådant skit väder ute haha :P
Nu ska jag kolla efter nån till film att se sen blir det mot sängen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: