SKRIVET: 2011-05-20, kl 22:22:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Väntan.....

Nu va det jobbhelg igen.. så jobb imorgon och på söndag från 6 till 17.30... långa dagar men får hoppas det går snabbt.. och att det blir lugnt.. men tråkigt att det ska vara fint väder ihelgen nu när man jobbar..men går o hitta på saker efter jobbet, visst ska upp tidigt dagen efter så får ta de ganska lugnt ändå.. men imorgon ska vi ut till syrran Johanna dom ska ha fest och ha hyrt en badtunna, men för mig blir inget drickande men kanske lite bad hehe får se :P måste bara hitta nån som kan köra hem mig för dom bor ute i skogen hehe o ganska tidigt med ju för vill inte vara hemma försent när jag ska upp o jobba vid 5..men det kommer nog bli kul imorgon :) får hoppas inte ja är för död efter 11 timmars jobb :P

Nu ska jag strax sova ska bara ligga och plugga lite innan och vänta på samtalet.. hmm som förmodligen inte kommer komma..men ändå väntar jag.... .. Ibland undrar jag om jag begär för mycket..att jag tänker för mycket på småsaker..men om den andra säger en sak så ska han väll hålla det och man ska väll tro att han gör det med...?.men visst om de visas för mycket att han inte håller det, så slutar man att tro på det ju..eh jag överdriver säkert.. visst det är bara en liten sak.. men småsaker kan göra mycket.. småsaker visar och betyder mycket med. Speciellt ibörjan betyder det mycket..för att visa...
Nu är klockan snart 22.30... så förmodligen kommer inte samtalet.. så kanske ingen mening o vänta längre men ändå gör man det...Vänta o vänta men ändå vet man att man bara blir besviken..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: