SKRIVET: 2011-05-03, kl 22:25:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Strax mot sängen!

Nyss kollade jag på desperate housewifes, lika spännande och bra som alltid men tråkigt o kolla själv, vill alltid kolla med någon annan men nu fanns de ingen som ville se de :P tråkiga dom är :P

Och jag har hittat 2 andra filmer men dom ska jag se imorgon, Im number four och The next three days men den jag såg innan måste ni se Country strong jag la ut trailer så se den så kommer ni vilja se filmen :) sen säger jag imorgon om dom andra filmerna va värda och se :P

Idag har det verkligen varit en slapp dag som iförgår med :P, så tråkigt väder ute ju som man orkar inte göra något..så bättre ligga och kolla film, det är ju film väder :) men tråkigt att kolla själv men jag börjar bli ganska van :P ingen som vill mysa med mig hehe så jag får mysa själv :) det går lika bra:)
Nu strax ska jag mot sängen se om jag kan sova, jag sov ju en stund efter jobbet hehe jag skulle bara vila lite men sov över 3timmar så jag kommer nog ha svårt o sova nu haha, men tillslut somnar man alltid ju :)
Godnatt på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: