SKRIVET: 2011-05-03, kl 14:54:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Snöö

Snöö i maj??  visst vi bor i sverige så man är ju inte förvånad.. men tråkigt är det vill ju ha vår o sommar.. Värme!!! sjukt kallt ute nu ju..men det skulle bli varmare i helgen så får hoppas det :)
Jag kom precis från jobbet.. det va lugnt och skönt på jobbet eller vid lunch tiden va det ganska mycket jag va i dieten och mycket specialkoster inne men sen va det nästan för lugnt fanns ingetting att göra och de hatar jag heldre ha massa o göra en ingetting alls tiden går hur sakta som helst o allt blir så segt ju.. men jag gick lite tidigare så det va skönt :)
 och jag börja bli förkyld eller jag har varit de ett tag ju.. det har inte försvunnit än o känns som de blivit värre..jag kommer säkert bli sjuk ihelgen när jag är ledig=/.. Jag ska dricka massa te med hounung det är bra för halsen o förkyldning tror jag :) och bara lägga mig och kolla på film :) en kompis rekomenderade en film så ska se om jag hittar den :) så ska jag se den så säger jag sen om den va värd att se :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: