SKRIVET: 2011-05-22, kl 21:48:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Oron..

Denna känslan att man inte vet vad man ska göra..och att man inte kan göra något förens man vet vad som hänt..bara vänta igen..Oron och klumpen i magen, orkar inte med det! inte ens 2veckor har gått och han sumpar chansen direkt.. men jag vet inte än vad som hänt..Hoppas det inte är det jag tror..men visst jag tänker alltid det värsta så blir man inte lika sårad och besviken när man får veta. Aja.. får vänta nu.. sen får se när jag får veta och hur jag ska göra! men jag hatar denna väntan! Alltid denna väntan! Nu när vi får vara med varann så gör han ändå så vi inte får det och gör så jag får vänta och vänta..Känns som jag har väntat tillräckligt! Trodde inte jag skulle behöva göra det mer!!! och nu vänta på detta svar som jag kanske inte ens vill höra .. förmodligen inte.. men då kommer det ännu jobbigare hur ska jag göra?.. ge fler chanser?... kommer han att göra likadant
igen, hur ska jag veta??? eller ska jag gå innan det är försent?..Mycket tankar.. och denna oron Jag HATAR det!!

Aja, nu ska jag strax sova och jag jobba imorgon igen..men imorgon slutar jag tidigt så det är skönt och det blir bara lugnt imorgon...Hoppas jag får svar och får veta vad som hänt så jag slipper gå och vänta ännu längre och oroa mig........
Sen tisdagen blir det övningsköra på bilskolan det va ett tag sen nu, men jag har inte kunnat för det har varit fullbokat..jag ska med se imorgon om jag kan boka upp lite mer körlextioner..Jag villl verkligen ha körkortet snaart men allt blir så jobbigt när man jobbar heltid och det knappt finns några körlextioner att boka..menmen..det får bli som det blir jag kommer att ta det nångång iallafall.

Godnatt på er!


madelene

NU har han fan fåt sin chans matilda nu får du gå vidare och skita i han...


Anonym

NU har han fan fåt sin chans matilda nu får du gå vidare och skita i han...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: