SKRIVET: 2011-05-10, kl 21:15:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mkt kvar...

Jag har inte hunnit skriva idag... jag har varit o jobbat sen efter det övningskörde jag på bilskolan, och idag gick det mycket bättre än igår :),, men mycket kvar.. =/... känns som massa kvaar,

Nu sitter jag och kolla på desperate housewifes :) vilandefrån pluggandet, orkar inte plugga idag jag pluggande tillräckligt igår och så pluggade jag på bilskolan med så det får räcka för idag :) Och imorgon fyller jag 22år :) men jagb jobbar så det är tråkigt juu det skulle vara skönare om jag va ledig menmen :) får fira sen när jag kommer hem:)

Och imorgon avgörs det med.... jag hoppas det går bra!, men jag har verkligen ingen anning vad som kommer hända.. mycket tankar både bra och dåliga.. hopppas det slutar bra..!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: