SKRIVET: 2011-05-14, kl 15:24:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Min feest!

Igår va hos Anna satt och drack vin och hade trevligt!.. och idag ska jag ha min födelsedagsfeest! det kommer nog bli kul så nu håller jag på och fixa mig sen måste se vad jag ska ha på mig för kläder ikväll:P ingen anning än :P men hinner nog hitta kl är ju bara snart 16.. och vid 18-19 så ska upp i lokalen och börja festaa :) ingen anning hur mkt folk som kommer.. men de blir nog några stycken..sen vet man juu aldrig kan bli massa eller inte alls många ;P sen bruka några dra ut och några stanna ju men ingen utgång för min del iallafall utan bara feesta loss i lokalen ! :D
men nu måste fortsätta fixa mig sen ska jag upp i lokalen och kolla o fixa lite :) men skriver senare eller imorgon och då lägger ut massaaa bilder med! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: