SKRIVET: 2011-05-09, kl 17:57:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndag!

Jaha nu va helgen över och måndag och nya tag :) Idag va det jobb sen övningskörde jag på bilskolan.. gick inte så bra hmm vet inte varför =/..o måste köpa mer körlextioner nu och boka upp.. för har mkt mer o läraa.. känns som de kommer ta lååång tid innan jag få de jävla körkortet!! aja...

Sen efter jag hade kört så jag o pappa upp till Media market så köpte dator högtalare, hade inga och behöver ju på lördag när jag ska ha min fest :P och dom verka vara jättebra men visst sen vet man ju inte när man har dom i lokalen, men dom blir nog bra :)

Nu va jag nyss uppe och Sonya o Anna satt och snackade :) nu hemma igen och ska fixa lite musik till datorn se försöka plugga lite tills imorgon för imorgon ska jag till bilskolan igen o övningsköra jag hoppas det går bättre då..

Nu är det bara 2 dagar kvar tills min födelsedag! och 2 dagar kvar tills det avgörs... jag hoppas det kommer gå bra..men svårt att tro...allt känns så sjuuukt!.. men hoppas dom förstår och gör det rätta!....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: