SKRIVET: 2011-05-30, kl 20:35:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndag.

Jaha nu va det måndag igen..Ny vecka nya tag!. idag va det jobb sen övningskörde jag, det gick bra men mkt små saker som går fel, att jag inte lär mig nån jävla gång :P men det kommer nog :)

sen va jag en sväng hos Sonya åt jordgubbar. fan va gott det är! sen vilade jag lite alltid skönt o nu har jag bara suttit ute i det underbara vädret! o nu resten av kvällen blir det bara lugnt.. ska nog se film men tråkigt och se film själv specielt nu när man har haft någon och se med hela tiden Mycket mysigare ju! Så jag väntar nog tills jag har honom här igen så slipper jag se ensam :). Imorgon samma igen jobb o övningsköra hah vilket liv jag har va :P men jag ska nog med min brors dotter Madde på hennes tränning imorgon, så slipper hon åka ner själv till stan och den är så sent med. annars händer det inte så mycket...



Don't promise me forever
Don't promise me the sun and sky
Don't pretend to know you'll never make me cry
Just hold me now,
And promise me you'll try.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: