SKRIVET: 2011-05-07, kl 18:22:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lindsdal!

Nu är jag hemma från Kalmar, jag tog tåget dit igår och sen bussen mot Lindsdal där lillasyrran Amanda bor :) så gick vi och köpte mat sen blev det grillning :) och sen cider och så kollade vi talang och sen film eller halva sen somnade vi :Pmen det va trevligt och så har en så underbar son lilla Neo :) så jävla sööt är han :) och så gullig :) ett riktigt litet charmtroll, han fyllde 1år nu i januari :) och vaknade av att han kom och väckte mig så gulligt och han väckte mig inte förens halv 10 så de va snällt hehe annars brukar han vakna vid 7-8 tiden :) så han tänkte nog på moste tilla och sov lite längre när jag va där :) sen idag så va vi och shoppade lite sen tog jag tåget hem :P

Här är lite bilder från Kalmar :)


Grillning :) Syrran och hennes son :)


Maten, sjukt gott :)


Neo med leksakerna jag köpte till han :) Han verkade tycka om de:)


Jag och Neo :) hehe


Jag och Neo myser i soffan :) Han tycker om Moster tilla :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: