SKRIVET: 2011-05-19, kl 20:31:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ledig..

Idag har jag varit ledig, skönt att jag va det så jag kunde vila och bli frisk tills helgen när jag ska jobba, jag va ju hemma från jobbet igår för kände mig inte bra på morgonen och hade ont i halsen.. men nu känner mig bättre.. och nu är det jobbhelgen.. känns ju sådär.. men hoppas att det går snabbt..
Idag har jag bara tagit de lugnt och städat lokalen med, lite seg är jag haha, jag hade ju festen i lördags.. men jag brukar ta lång tid efter jag haft fest i lokalen :P hatar o städa efter fest och det såg verkligen fföörjävligt ut.. ändå har pappa varit där 2-3 gånger och plockat upp massa, men min älskling hjälpte mig idag så det gick ganska snabbt :), visst jag har lite kvar det sista men det tar jag imorgon :)

Nu ska äta , sen ska försöka plugga lite sen blir det soova för jobb imorgon.. hoppas ni haft en braa torsdag det har iallafall jag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: