SKRIVET: 2011-05-25, kl 21:07:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Klaga!

Det är sjukt jobbigt med bara en lins i ögat haha, och jag har inte tid förens nästa vecka på synsam, och ta ut den med kommer nog vara ännu jobbigare så den får sitta i tills jag får nya . Jobbig som fan va det idag på jobbet jag kände verkligen mig inte bra, hostade,ont i huvudet,halsen o i heela kroppen helt död.. o plus att jag ser bara bra med ena ögat haha usch vad jag klagar! efter jobbet gick hem och sov men sen vid 17 så va tvungen att åka ner till stan igen för jag skulle övningsköra och jag ville inte missa det, men jobbigt va det jag ville bara hem och sova.. men det gick ganska bra ändå.. sen kom hem så kom älsklingen och stackarn hehe så fick han höra på mitt klagande :P Nu har jag precis tagit mig ett varmt bad, mycket skönt va det! Nu ska jag bara sitta lite vid datorn sen blir det sova för jag ska till jobbet imorgon jag hoppas jag mår bättre imorgon.

Så godnatt på er sen när ni ska sova :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: