SKRIVET: 2011-05-08, kl 12:32:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godmorgon.

Godmorgon i det underbara vädreet :) jag har suttit och ätit frukost nu ute i det fina vädret :)o till lunch blir det pizza :) får passa på unna sig de :) det är ju söndag så jag orkar inte laga mat hehe

Nu blir det bara sitta i solen och njutaa sen senare ska jag plugga så mycket jag kan.. för imorgon körning på bilskolan, jag har bokat upp 4 lextioner denna vecka sen ska jag försöka plugga så mycket jag kan ! :P
Sen måste upp o köpa högtalare med till festen jag ska ha på lördag, o ska ha med datorn upp så behöver bara ha högtalare..:P för orkar inte bränna skivor o hålla på så bästa o köpa bara högtalare ju :) men måste hitta några med jävligt bra ljud :P

Men nu ska jag ut i solen jag skriver senare :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: