SKRIVET: 2011-03-15, kl 16:26:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag!

hahaha igår när jag skrev det va Desperate housewifes, haha jag va helt säker på att de skulle vara och helt säker på att det va tisdag juu därför jag trodde det va Deseperate housewifes haha sen sa syrran sen på kvällen att de va idag :P Ops ;p och så kom jag på att det va måndag :P
Men idag är det iallafall det har jag kollat upp haha:P

Idag va jag och övningskörde på bilskolan hehe det gick väl sådär, kändes som de va typ första gången just för det va så länge sen :P men han tyckte jag va duktig iallafall :) Nästa gång jag ska övningsköra är på måndag haha så håll er borta från vägen haha :P

Sonya,Anna och Bella va här nyss så vi satt och drack te och snackade :) nu skulle dom åka och ta hål i bellas öron, får se hur det går :) Hon är ju bara fyra men hon ville :) det går säkert bra och blir fint :)

Nu blir det bara lugnt, imorgon är jag ledig så jääävla skönt men jag får ingen sovmorgon precis för imorgon kl kvart över 10 ska jag vara i Jönköping .. men pappa kör mig dit som skönt är :) sen ska vara där en timme sen blir det tillbaka till Växjö igen :P
Läängtar tills imorgon är nervös igen hehe.. men de kommer nog bli kul :) jag är inte lika nervös som sist jag va där så de är ju skönt :) men jag skriver mer senare nu ska umgås lite med min brors dotter Madde :)
Ha en bra tisdag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: