SKRIVET: 2011-03-26, kl 21:21:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ställa om klockan!!

Idag har jag inte skrivit något, jag har inte haft något o skriva om så orkade inte... Jag har bara tagit de lugnt idag latat mig hela daaagen och sen varit ute en sväng i det fina vädreet..fast kallare idag.. det är bara varmt när solen är framme sen blir det jättekallt ju..=(..Jag längtar till sommaren nu, till värmen och allt :)


Imorgon är det redan sööndag :), söndagar brukar ju vara tråkiga men jag har längtat till denna söndag :) för jag ska till Jönköping! :D Jag ska vara där kvart över 9 på morgonen så jag behöver åka tidigt.. men syrran Johanna kör som skönt är :) sen åker vi därifrån vid kvart i 11.. så jag är hemma igen runt 1tiden ju:)

Men jag kom att de är i natt man ställer om klockan till sommartid..så det får jag inte glömma.. så imorgon blir de sova 1timme mindre :(..så glöm inte ställa om klockarna 1timme framåt är det.. jag hade alltid svårt vilket det va framåt eller bakåt..men nu lärt mig, dom på jobbet sa att jag skulle tänka när vi byter kl till sommar tid så ser man framåt, ta fram ute möblerna o sånt :P..så då kan man komma ihåg att man ställer kl 1 timme framåt :)

Nu ska jag kolla film och bara ta de lugnt :) men ha en bra löördag:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: