SKRIVET: 2011-03-24, kl 20:05:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Snaart helg!

Snaart är det helg igen :D underbart för nu är jag ledig :D jag har inte planerat något denna helg utan får se vad som händer :), förutom på söndag då ska jag till Jönköping igen :D lääängtar massa! blir en och halv timme denna gång :) Underbart! :D. Syrran Johanna ska köra mig dit så jag slipper ta tåg så det är skönt :) så snäll är hon :) men tidigt kvart över 9 på morgonen måste jag vara där.. så jag kommer behöva gå upp tidigt.. segt menmen det är de värt :)
Men fredagen blir nog lite drickande, men inte bestämt än vart eller hur :P men känner inte för att gå ut.. utan blir nog bara hos Anna kanske sitta och dricka lite vin alltid lika trevligt :)
Sen får se vad som händer på lördagen men förmodligen lugnt just för jag ska ju upp tidigt :P

Nu ska jag bara sitta o glo på tv, jag skulle behöva plugga på körkortsteorin..men är såå trött så pallar verkligen inte. Nästa vecka ska jag ta tag i det och sitta varje dag på bilskolan o plugga där!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: