SKRIVET: 2011-03-20, kl 18:27:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Så jävla skönt!

Nu är jobbhelgen över så skööönt !!!:) helgen på jobbet har gått jättebra! och det har varit så lugnt och skönt men ändå gott snabbt :)
Jag lääängtar tills imorgon :), för då ska jag övningsköra på bilskolan:) och nu har jag betalat in körkortet jag köpte ett sånt paket där allt är inräknat :) så det känns så jävla sköönt!! sen kanske får köpa mer körlextioner men jag har ändå 15st så det kanske räcker :) sen har jag redan bokat in 10st körlextioner:) sen i paket ingick teorin,halkbanan,riskettan,15körlextioner så allt förutom 1000kr som man betalar till vägverket för uppkörningen och för teoriprovet :) men allt annat är betalat :) det kostade 10 300 . det känns så bra att jag betalat in det och tagit tag i körkortet!! så imorgon ska jag övningsköra och på tisdag med så håll er borta från vägarna haha :P
sen imorgon med längtar jag till för jag ska kolla på en lägenhet som jag fått erbjudande på :), en 2a på öster så imorgon kväll ska jag kolla på den :)
sen längtar till ett samtal :), känns som evigheter sen sist.. men imorgon så:) Underbart!
och är ju ledig imorgon så ska bli skönt att få sova ut lite med för körlextionen börjar inte förens 14.15 så lite kan jag sova ut nu när jag jobbat helgen behöver jag det :)
och nu är ledig 2helger i rad så skönt! :)
Ikväll blir det bara lugnt, är nästan helt död efter helgen många timmar ju från 6 till 17.30 både lördag och söndag. Men det är såå skönt att ha fast jobb så jag ska inte klaga :) fick ju jobb direkt efter skolan, på ett jobb som jag trivs jättebra med!:) så det är så skönt!!! :)

Men nu ska jag kolla tv och bara slappa i soffan :):) jag skriver mer senare! ha en bra söndag!! :)







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: