SKRIVET: 2011-03-28, kl 18:32:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

Pluggg!

Idag har jag suttit 1 timme och 40min och pluggat på körkortsteori på körskolan och plus en körlextion och jobbat 8 timmar innan det, så jag har hunnit med mycket idag :) nu ska vila lite sen ska fortsätta plugga på körkorts teorin annars kommer aldrig ta körkortet, jag gjorde ett test igår och jag fick 37 rätt av 70 haha, men idag på körskolan gick lite bättre iallafall, hade 53 rätt av 70:) men bara fortsätta plugga :P
Körningen idag gick sådär, va nog för jag va så trött..hoppas de går bättre på onsdag när jag ska köra..
Nångång kommer jag få körkort sen hur lång tid de tar är ju frågan haha, förmodligen evigheter som de känns nu:P, men jobbigt o inte ha någon o övningsköra med hemma utan bara bilskola.. men får ta de, det är bättre än ingetting alls :)

men nu ska ringa lillasyrran Amanda och sen ska vila lite :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: