SKRIVET: 2011-03-30, kl 17:55:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Onsdaag!

Idag har det varit en bra dag fast fullt upp:P, Började jobba idag kl 6 sen slutade jobbet vid 15 och 15.10 hade jag körlextion på körskolan så körde 40min och sen efter körningen satt på körskolan och pluggade 1timme, sen gick till stationen och kollade bussar till Jönköping.. för ska dit nästa torsdag igen :D så måste kolla upp hur jag ska ta mig dit,.. om jag inte hittar någon som kan köra hehe :P
Nu skulle jag haft körkort så jag kunde köra dit själv, men snart så eller sagt innan året är slut ska jag ha mitt körkort hehe :)

Nu sitter jag här med min brors dotter Madde och så ska vi laga något mat nu :) sen ska jag plugga igen på körkortsteorin. Och föresten nu har jag bokat upp Risk ettan med på måndag men kommer vara en lång dag jag jobbar från 8.30 till 17.30 så måste gå lite tidigare för 17.30 börjar riskettan och slutar 21.30! så låång dag.. men skönt att ha riskettan över sen.. så är det bara plugga på teorin och köra på :) och sen halkbanan tar jag mot slutet ju :P


Sandra-mamma till Isabelle och Vilicia

Går körningen bra? Hur många lektioner har du tagit nu:)?



PUBLICERAT: 2011-03-30, 20:42:18 | URL: http://karlekovervinnerallt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: