SKRIVET: 2011-03-14, kl 17:50:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ny vecka, Nya tag!

Nu är det ny vecka och nya tag :), och jag har namnsdag idag me :)
Denna vecka ska jag jobba helg och är bara ledig onsdag så de känns väll sådär men sen efter de är jag ledig 2helger i rad så jag får tänka så blir det lättare :) och heldre jobba än att inte ha något jobb alls :)

Jag kom nyss hem från jobbet, snart ska jag ut och gå en runda med Madde :) jag måste börja med det nu jag behöver den motionen hehe:P för jag tränar ju ingetting men jag ska börja gå ut och gå det är alltid en början :)

sen idag börjar Desperate housewifes så det ska jag se kl 21 börjar det! det får ni inte missa! :) Det är ju så bra :)


pia

Börjar Desperate h idag? Det visste jag inte...vilken tur du skrivit det annars hade jag ju missat...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: