SKRIVET: 2011-03-11, kl 17:25:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nervös!

Nu är jag hemma igen från Jönköping.. Väldigt svårt att hitta dit när vi hade kommit till Jönköping, och jag va såå nervös!! Massa tankar hela tiden..men tillslut kom jag rätt och allt gick bra :) men sjukt nervös ibörjan men sen släppte det, och då kändes det bara bra :) men svårt när man inte är van vid sånt..
Jag hoppas verkligen allt kommer gå bra nu! Längtar redan till nästa gång.. då kommer nog kunna ha lite mer kul :) denna gång gick ju ingetting att göra.. men nu va det avklarat så.

Så det har varit en bra dag idag med :):) och nu väntar på ett samtal :) sen blir det till Anna och dricka vin och snacka och ha det trevligt som alltid :) sen får se vad som händer :) men jag skriver mer senare nu ska jag fixa lite mat :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: