SKRIVET: 2011-03-20, kl 23:08:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Musik?

Jag har verkligen bara legat och latat mig nu och lyssnat på musik, så skönt o bara lata mig :P, men det behövs nu efter jobbhelgen och plus det är söndag så då får man de :)
Imorgon blir det andra bullar då blir det ner mot stan övningsköra, sen ska se om det blir en runda på stan, fika och så sen kolla lägenheten:)

Jag somnade till en stund innan när jag låg här i soffan.. så nu känner jag mig piggare nu ju.. så jag kommer inte kunna somna nu när jag ska lägga mig .. eller jo kanske :P jag får testa.. :P så jag ska mot sängen strax jag ska bara sitta och lyssna lite på musik :) något förslag på nån bra låt? jag lyssna på det mesta förutom hårdrock o sånt.. o inte för mkt dunk musik :P  ge förslag :) jag lyssna mkt på låtar med bra texter o sånt så säg till om ni vet nån :)?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: