SKRIVET: 2011-03-19, kl 21:18:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mot sängen....

1 timmes långt samtal med Anna, alltid har vi massa o prata om :) o nu blir det soffan och tv igen..sen ska jag snart mot sängen är sååå trött..men skönt o veta att jag kommer ha det lugnt imorgon på jobbet för jag föreberede så mycket idag :) men bara jobbigt o veta att man ska upp så tidigt!

Jag ringde om den lägenheten som jag fick erbjudande på , den på öster så jag ska gå och kolla på den på måndag:) men den ligger ganska långt ner på öster men ändå nära till stan ju.. men ska kolla så får jag se .jag har gjort 3 st andra intresseanmälningar en på västra esplanaden istan, norr och en i stan vid bibloteket typ den vill jag verkligen ha!! den va jättefin och i stan med :) men kommer säkert inte få erbjudande på den för den låg redan på över 2000 poäng.. och jag har bara 1300 poäng .. känns som mina poäng står stilla......
Om någon vet nån privat lägenhet som är ledig så säg till! 2a eller 3a, nära stan!..eller någon fastighet som hyr ut privat?? . jag har kollat på några men inga lediga ju.. men de mesta i stan är ju privat men vilka är de som äger dom??..Nån som vet??..Säg till isåfall så jag kan kolla :)

Nu ska ut o ta en cigg sen blir det nog mot sängen.. ska bli riktigt sköönt o sova! Godnatt och sov gott på er sen när ni ska sova!:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: