SKRIVET: 2011-03-16, kl 07:21:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mot Jönköping!

Nu snart ska jag åka till Jönköping igen :) kl kvart över 10 ska jag vara där...denna gång är jag inte lika nervös som skönt är men fortfarande lite :P
Jag tror vi ska åka vid 8 tiden.. pappa kör och han vill alltid köra så långt innan.. så jobbigt så kommer man jätte mycket för tidigt så får man bara vänta ju och det är jobbigt ! menmen hehe jag ska ut och ta mig en cigg nu sen sitta och umgås med Madde lite innan jag åker och hon går till skolan:)

Men jag skriver mer sen när jag är hemma, jag åker från jönköping runt halv 12 så jag är hemma i tråkiga växjö igen runt 14 :P

Ha en bra onsdag så länge det ska jag iallafall försöka ha :)!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: