SKRIVET: 2011-03-13, kl 20:33:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Massa fint!

Nu är jag hemma från syrran Johanna, hon hade inredningsparty som jag sa innan.. och jag hittade massa fint:), jag handlade för 1600 typ :) sen efter de va klart fikade vi och så.. sen skulle hem men det blev lite senare än vad jag hade tänkt för min bror Tedde och min syrras kille Teddie började dricka massa öl som alltid:P haha. men sen min brors tjej virre körde hem mig så lämnade kvar brossan där haha :P men hon skulle hämta honom sen :P


Här är bilder på det jag köpte !:)
Denna hylla köpte jag , ja tyckte den va jättefin :)

 
Sen dom skålarna till vänster köpte jag båda :)


Sen denna text köpte jag med som man har på väggen, Kärleken övervinner allt :)

sen köpte jag även 2 ljusstackar med men hittade inga bilder på de :P men jag är nöjd med allt jag köpte men va mer jag ville köpa men jag får ta de nästa gång :)


Sanna

Åååå synd att jag inte kunde komma...nån mer som satte upp att de skulle ha party?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: