SKRIVET: 2011-03-31, kl 15:32:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Leedig nu!

Svar till Sandra: Körningen går bra oftast hehe, jag har tagit 4 körlextioner så jag har mycket kvar just för ja har ingen att köra med hemma. men jag hoppas jag får körkortet snart innan året är slut ska jag iallafall ha det hehe :) Kul att du klarade det! :)

Nu är jag hemma från jobbet och nu är jag ledig till måndag så underbart! Idag har inte övningskört något idag utan ska jag sitta och plugga lite nu bara för ihelgen blir nog inte så jättemycket..Mamma ska ha sin 55års fest på lördagen :) så blir hjälpa henne och fixa och dona med det..men nästa vecka ska övningsköra igen på bilskolan. och jag ska gå riskettan på måndagen ju.

Sen läängtar till torsdag nästa vecka för då blir det till Jönköping igen...:D. eller kanske blir ändrade planer så blir det istället till Kalmar men får se :P Hoppas till Kalmar lättare att ta sig dit ju! Men efter ett tag så blir det kalmar hela tiden :) så det är skönt bara tåg inga byten och plus bor lillasyrran Amanda där så då kan hälsa på henne samtidigt!!!


sandra-Mamma till Isabelle och Vilicia

Ok. de kommer nog gå super bra :) Ja de är skönt att ha det gjort. underlättar ju lite , en frihet osv.

Tror de kommer gå super. jag tyckte inte att teoriprovet och de var så svårt. men allt beror ju på vad man får för frågor aoch var man får göra på uppkörningen . :)



btw riskettan är skittråkig ;) bara massa prat om sånt man redan vet typ :P vissa grejer vet man kanske inte iofs:P

Hur många körlektioner ska du ta :)? har de sagt hur många de tror att du behöver eller så =)?



PUBLICERAT: 2011-03-31, 20:16:58 | URL: http://karlekovervinnerallt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: