SKRIVET: 2011-03-16, kl 18:30:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lägenhet!

Jag kollade min mejl nyss och jag har fått 2 erbjudande på lägenheter, en på öster sandviksvägen hmm ligger det långt ner på öster någon som vet?, sen fick jag en på vintervägen..båda är 2tvåor.

Här är den på Öster, den är fin och har klädkammare men toaletten ser liten ut så kanske inte får plats med tvättmaskin..Hmm men jag har tagit nr till denna på öster så jag ska åka och kolla på den innan iallafall :) sen får se om jag tackar ja eller nej, men sen ändå inte säkert att jag får den fast jag tackar ja.. för säkert andra före.. men får se.. I juni va inflyttning så det skulle vara bra..


Och är är denna på vintervägen, men den har ingen klädkammare så det är dåligt vad ska jag göra av alla min kläder och alla min minst 40par högklackade skor :P och toaletten ser liten ut så får ju inte plats med tvättmaskin..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: