SKRIVET: 2011-03-21, kl 17:06:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Körskolan och lägenhet!

Nu är jag hemma, jag va och övningskörde på bilskolan innan, det gick bra :) så det känns så skönt!! men mycket mer att lära men jag har bokat in 10körlextioner :) och sen har jag 5körlextioner kvar o boka in.. för köpte ett sånt paket ju med halkbanan o riskettan o teorin med :) så imorgon ska till körskolan igen och sätta mig där och plugga lite vid deras datorer och sen ska övningsköra igen :)

Sen efter jag varit på körskolan så va jag och Sonya kollade på en lägenhet på Öster, den va jättefin men man kunde inte ha tvättmaskin i den...=/... så de va det ända dåliga men tvättstugan va i samma hus i källaren och lägenhet va på första våningen så inte så långt men ändå:P jag vill ju ha så man kan sätta in tvättmaskin.. men annars va allt fint.. bara golvet i vardaagsrummet som va fult asså såg sådär gammaldags ut haha:P men jag ska tacka ja till den nu :) sen ska jag ringa imorgon och se vilken plats i kön jag står i :P

Nu väntar jag på att Sonya ska komma förbi så blir det dricka lite te :) och snacka :) annars blir det bara lugnt idag :) väntar påå ett samtal med :):)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: