SKRIVET: 2011-03-27, kl 16:25:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jönköping!

Idag har jag varit i Jönköping åkte dit vid kvart i 8.. jag,syrran Johanna,hennes kille Teddie och hans lillasyrra Chanel :) jag skulle vara där kvart över 9 så kom precis..:P men en och en halv timme gick snabbt men de va värt det :) sen körde dom hem mig igen, vi tog en sväng förbi Värnamo med för dom skulle köpa däck.. men sen va hemma vid 14 tiden igen i Växjö..
och nu är jag sjuuukt trött.. lång dag idag.. men haft en bra dag :) Nu sitter och leker med min brors valpar sjuukt söta är dom, 5 veckor är dom :)Min bror tog hit dom här.. jag lägger ut bilder på det sen.. men nu ska fika med bror och hans barn :) jag skriver sen


Sandra

vad gör du i jönköping hela tiden? :P



PUBLICERAT: 2011-03-29, 17:14:40 | URL: http://sandysdestiny.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: