SKRIVET: 2011-03-13, kl 13:57:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Inredningsparty!

Nu ska jag snart till Syrran hon ska ha inredningsparty, ni som inte vet vad de är så är det typ en som kommer till syrran från ett företag och visar massa inredning och sånt så får man köpa :) finns mycket fina grejjer fast brukar vara ddyrt men får se vad man hittar :) jag har aldrig varit på sånt innan utan bara kryddparty och tappwareparty :P men jag älskar inredning så det blir nog kul :)
Jag har redan varit inne och kollat på deras hemsida och redan hittat saker jag vill ha :) men jag lägger ut bilder på det sen på det jag köper :)

jag ska vara där vid 15 så vi ska åka snart till syrran så jag skriver mer när jag kommer hem! ha en bra söndag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: