SKRIVET: 2011-03-16, kl 15:37:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hemma igen!

Jag kom hem för nån timme sen från Jönköping..tiden gick såå snabbt kändes som jag va där 5min bara.. att en timme kan gå snabbt..men så när man har kul hehe, allt va så lyckat :) Jag hoppas bara på det bästa nu! Väntan gör det så jobbigt bara att inte veta.. utan hela tiden går man och undrar och tänker..vad som kommer hända.. jag vill inte tänka på det värsta.. men det kan ju hända.. men sen vågar inte hoppas på det bästa heller för då kommer det göra ont om de inte händer..så vet inte.. Vet inte hur jag ska göra.. just för vet inte vad som kommer hända..

Mycket tankar.......
Nu ska jag lägga mig och vila liten stund...jag har varit uppe sen 6 så jag är ganska trött nu.. ...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: