SKRIVET: 2011-03-15, kl 22:11:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godnatt!

Nu har jag kollat klart på Desperate Housewifes alltid lika spännandee :P, det verkar inte vara Mike som sköt Paul Hmm vem kan det vara? Nu får man vänta ända till nästs tisdag ! jobbigt:P

Men nu ska jag mot sängen.. jag ska upp vid 6 tiden imorgon.. men inte och jobba utan till Jönköping igen, jag ska vara där vid 10 så måste hinna fixa mig innan och så och sen kör pappa mig dit . sen åker vi därifrån runt halv 12 så jag är hemma igen vid 14 tiden.. skönt det så jag kan hem o vila lite på min lediga dag.. för sen jobbar jag ju torsdag,fredag,lördag och söndag.. segt för de kändes som jag jobbade nyss helg.. men dom helgerna man är ledig gåår ju så snabbt.. men helgen man jobbar går också snabbt så hehe :P tiden går för snabbt !

Men godnatt på er !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: