SKRIVET: 2011-03-10, kl 17:58:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bra dag!

Usch vad seg jag har blivit o skriva här, men jag ska bli bättre :), Idag va på jobbet och nu är jag ledig fredag,lördag och söndag! :) underbart :P sen efter jobbet blev det ner på stan en runda sen kom hem så gick jag och Madde till Anna, drack te och lekte med hennes lilla vovve så jävla söt är den :) men lite galen haha men alltid busiga när dom är valpar ju, man blir så sugen på att köpa en med :) Det har varit en bra dag idag och så skönt att vara ledig nu:)


Men vädret idag va inte det roligaste, snöö och regn usch ingen bra kombination.,.bara blask jag hatar det!! Så nu ska jag bara vara inne resten av kvällen, jag och Madde skulle ut och gå en runda men blir inte det nu när det är sånt skit väder! Så nu blir det bara tv.. jag ska se om jag hittar någon film för det verkar ju inte finnas något bra på tvn..Jag såg nyss att Desperate housewifes börjar nu snart igen, jag hann inte se datumet, men bra att de börja igen så man har något o kolla på, alla kollar ju på big brother nu, men vi har inte kanal 11, störande, men big brother är ju bara överdrivet:P..visst sånt man fasnar för o kolla på, men Desperate housewifes är bättre !¨


Imorgon ska till Jönköping Lääängtar!!  därför det nog är en bra dag idag:P. men den blir nog bättre imorgon :) men jag är nervös hehe, får se hur det går :) jag får hoppas att det går bra.. jag kommer hem sen på kvällen ska bara dit nån timme sen tillbaka igen..

men nu ska kolla tv lite o försöka hitta nån film jag skriver mer senare:)


Sanna

Vad ska du göra i Jönköping???



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: