SKRIVET: 2011-03-31, kl 22:22:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bachelorette!

Nu va jag hemma igen från kryddpartyt det va mycket trevligt :). Nu ska jag bara ta de lugnt och kolla tv, sen ska lägga mig ganska tidigt idag tror jag :P men är ju ledig imorgon men är ganska trött nu..
Imorgon kommer lillasyrran Amanda hit med hennes son och hennes kille Totte och dom ska vara här till söndag :) så¨det ska bli kul! Saknar lilla Neo han är ju sååå sööt! och nu har han börjat gå med ännu gulligare :)! jag hoppas dom kommer tidigt imorgon! :)

Det va någon Anonym som skickade denna adress http://tv3.se/bachelorette/killarna/chaly, o Jaa, jag har sett att mitt ex är med i det och jag visste det från början med. Efter han hade varit med i det och åkt ut hörde han av sig till mig haha, och sa att han va med där för att komma över mig och få semester! 
Jag visste redan förra året i oktober tror jag det va, att han hade varit med i det..efter han hade åkt ut så hörde han av sig till mig och sa att han ville försöka igen och sånt..för han inte hade kunnat komma över mig... men som sagt det har inte funkat mellan oss.. så ville inte och nu har vi inte haft någon kontakt, ganska kul o se han på tv och jag saknar ingetting, tycker bara det är fult att han är med där, besatta killar och vem skulle vilja vara med i sånt program o dela på en tjej eller kille med 27 andra? haha..:P men alla är olika. Ganska fult också att han hörde av sig till mig efter programet och säger att han åkte dit bara för komma över mig och få semester och sen att han blev hemskickad för han inte kunde visa några känslor för henne för han fortfarande hade känslor för mig :P Nog många där som är där för fel anledning.. menmen hennes val att vara med i sånt program med ju..aja.. Nu ska jag kolla tv och äta lite godis :)
Ha en bra kväll allihopa :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: