SKRIVET: 2011-03-22, kl 18:41:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

6e plats...

jag ringde idag och kollade vilken plats jag låg på, på lägenhet jag kollade på igår..jag jag på 6e plats.. så jag kommer säkert inte få den.. men det va bara en före mig som hade tackat ja.. så kanske ändå.. om den ångrar sig o ingen annan tacka ja så kanske jag kan få den :) men tror inte det är så stor chans.. men bara vänta o se.

jag fortsätter bara o söker så snart kommer jag nog få en lägenhet :)

Jag övningskörde idag igen.. det gick bra men känns som det är lång väg till körkortet.. Jag vill alltid att allt ska gå så snabbt.. och oftas ger upp lätt när de inte går snabbt .. men inte denna gången nu ska jag kämpa tills jag får de och det får ta sin tid.. jag tror det är nu ibörjan de känns som de kommer ta evigheter men sen när man kommit in i rutinerna och fått in grunderna som en vana så går det nog ganska enkelt :)
haha idag när jag övningskörde så höll påå o köra på en bil som jag slulle lämnat företräde till för det va höger regel men de visste jag inte hha :P så körlärare fick bromsa :P sen fick jag motorstopp 3gånger där i krosningen haha, ganska pinsamt men det gick bra resten.. :) övade mycket på växlingen idag.. jag har lite svårt o hitta rätt så det måste jag öva på så jag vet hur jag ska växla :P haha så många grejjer o tänka på:P

Nu blir det bara lugnt..imorgon jobb igen.. längtar till helgen för då är jag ledig :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: