SKRIVET: 2011-06-04, kl 16:34:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fullt upp :p

Länge sen jag skrev nu, jag har haft fullt upp med jobb o övningskörning och med min älskling :) men nu tänkte skriva lite :) som sagt i veckan har det bara varit jobb o så har jag övningskört det börjar gå bra nu ! :) Jag hoppas att jag kan ta mitt körkort snart men finns ju inte många tider att boka så det är synd och snart är det semester där för dom som jobbar där så då kommer jag inte kunna köra något =/..aja får se hur det blir..

Nu har jag precis vilat lite, vi va ute och solade innan så sjuuukt underbart väder ute och ikväll blir det gårdsfest lekar,grillning och festa :) det kommer nog bli kul :) men nu har jag varit ledig fredag,lördag o imorgon är jag med ledig men det har gått fööör snabbt, så tråkigt för jag jobbar nästa helg igen ju=/..men snart har jag semester :)så det är skönt!
Lillasyrran Amanda o hennes kille o deras son åker tll Bulgarien idag, jag vill med bara komma iväg skulle vara skönt..men jag får vänta några veckor till innan det blir min tur, 2 veckor i Turkiet med Sonya :) Lääängtar!

Men nu ska fixa mig lite till ikväll:) jag lägger ut bilder senare eller imorgon ha en bra lördag! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: