SKRIVET: 2011-01-05, kl 18:34:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

Varmt bad:)

Istället för ta en dusch tog jag ett varmt bad, det va skönt bara ligga där och njuta :) det behövdes, och nu har målat naglarna och lite så:)
Nu ska kolla lite på tv sen får se vad som händer..
Jag har inte fått veta än om jag kom in på den Makeuputbildningen, jag sökte en Makeuputbildning men bara 10st som kommer in, och den är i Kalmar :) men får se. Jag väntar och se när ja får svar, det skulle vara kul om jag kom med:) och ska bo hos lillasyrran då hon bor i Kalmar ju så de skulle vara perfekt:).
Och jag har inte fått någon lägenhet än heller, men har gjort intresseanmälan på 4st:), sen en på jobbet sa om en privatlägenhet som hennes kompis skulle flytta ut från, så hon skulle säga att jag va intresserad :) Den låg vid Willys precis, så inte så jättelångt från stan. :)
Men nu ska jag fortsätta kolla tv och bara ligga i soffan och ta de lugnt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: