SKRIVET: 2011-01-23, kl 13:49:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vaknat!

Jag vaknade precis, oj läänge jag sov idag :P men det behövdes, men har ont i halsen =/.. aja.. nu ska in i duschen för sen kommer några hit, mamma ska ha kryddparty vid 15 så har lite bråttom:P
måste duscha och klä på mig:P
sen efter det blir det bara lugnt, ska upp tidigt och jobba imorgon men skönt jobbar bara nu mån till torsdag.. sen ledig fredag,lördag o söndag, skulle åkt till göteborg då men blir nog inte det, skulle åkt till mitt ex, men har tänkt mycket på det, och bestämt att jag ser ingen mening att åka till han, så bättre antingen jag åker till en annan stad, eller blir de vara hemma för lillasyrran kommer hit så ska hitta på något med henne isåfall.. men får se vad som händer :)
men nu måste jag in i duschen! jag skriver sen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: