SKRIVET: 2011-01-15, kl 21:58:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Trött..

Blev inte att kolla på dom filmerna fasnade för en film som gick på tv :P Uptown girl hette den, och den va bra och sen nu började en till film Supersugen.. så blir försent och kolla på dom filmerna jag hade tänkt och se så ska se dom imorgon:) för måste sova strax ju, så jag orkar upp till jobbet imorgon.
Börjar bli trött nu och känner mig helt död så det ska bli sköönt att sova snart..Hoppas dagen går snabbt imorgon ska jag kan bli ledig och få sova ut :) Älskar och sovaaa! heh men det ska man inte göra för mycket måste ju ta vara på livet innan det är försent :)!

Hoppas ni haft en bra lördagskväll och att det fortsätter så :) Jag har iallafall haft en bra lördag fast den varit seg och lugn, men skönt de med ibland, inte mycket man hinner göra dom helgerna jag jobbar just för man jobbar så länge och både fredag,lördag och söndag..men få ta vara på dom helgerna jag är ledig :)

Men nu ska kolla tv sen blir det mot sängen, ååh blev riktigt trött nu, heh jobbigt menmen :P Snnaaart sova måste bara kolla klart filmen :P




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: