SKRIVET: 2011-01-20, kl 20:46:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tränning!

Jobbet idag va ganska lugnt, men fanns att göra, imorgon ska vara i cateringen då blir det göra tårtor,smörgåstårtor och olika buffer :) det ska bli kul, och slutar tidigt imorgon med så det är bra, för sen ska träffa tjejerna och så blir det fest o kanske utgång med:) Länge sen man va ute så ska bli kul men har inte bestämt än vad jag ska ha på mig får se:) jag hittar nog nått:)

Sen efter jobbet har suttit och pluggat lite körkortsteori, läser och läser hela tiden men de verka gå in, men tycker visa saker är svårare.. men får väll plugga mer på de då:P

Sen beställde nyss från Tvshop, hehe en Ab circle pro heter den, kostade nästan 2200kr , som ska träna mage,lår,rumpa mest men öven ger kaloriförbränning ger effekt på hela kroppen, och 3minuters träning på den motsvarar 100 vanliga situps, och den verkar enkel, just för jag hatar gym och sånt, så perfekt att ha en sån hemma, men visst det är tvshop som gör och säger allt för att sälja, men måste testa för annars får man ju aldrig veta, och velat köpa den länge men känts som onödiga pengar, och kanske det är, men kanske inte :) bara och vänta att de hur den funkar :) sen när jag har fått den och testat så ska jag berätta om den funkar och verkar bra :)


Ab circle pro.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: