SKRIVET: 2011-01-04, kl 05:44:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdagsmorgon..

Godmorgon på er, nu är ja uppe kl är 05.43.. segt som fan va de o gå upp idag, men ändå kom upp lite tidigare så ja hade tid över o gå in o skriva lite här, kollade nyss ut och det har kommit massa snö igen och det snöar fortfarande =(..  O snart ska man ut i detta väder för att ta bussen till jobbet, jag har tröttnat på detta väder nu, nu räcker de, nu tycker jag de kan bli varm igen, tror de flesta håller med mig eller hur? :P
Sitter här och dricker te, försöker göra mig lite varm innan man ska ut i helvetet :P vill inte =( Måste verkligen ta mitt körkort snart, så jag slipper ta den jävla buss hatar o åka buss och speciellt och stå o vänta på bussen i denna jävla kyla med! men nu ska jag gå och klä på mig ha en bra dag!


natalie

Hej =) Vilken fin blogg du har :)



PUBLICERAT: 2011-01-04, 06:28:17 | URL: http://hnv.blogg

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: