SKRIVET: 2011-01-29, kl 13:32:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Stallet!

Nu kom precis hem från stallet, va där med lillasyrran och hennes son sen min andra systers 2 döttrar Nathalie och Nikita, Nathalie skulle gå på ridskola, först hade dom lite teori, så jag och syrran gick runt och kollade lite i stallet, sen skulle dom rida och då satt vi och kollade, hon red jättebra och själv, men sen så när de va slut och lillasyrran va inne i stallet så va bara jag där, så ropade Nathalie att jag skulle komma ner och leda hästen för hon vågade inte själv, jag bara neeej, haha jag kan inte sånt och de va helt cp hästen drog och va helt tjurig! jag va skit rädd, men Nathalie ledde den sen och jag fick hjälpa henne lite bara, men sen kom syrran så hon fick ta över :) Jag har inte varit i ett stall sen jag va liten, så inte så van vid hästar, och vi skulle göra allt, va ju bara en ridlärare på typ 15ungar som hade varsin häst.. jag trodde när jag följde med att ridlärarna skulle hjälpa och sadla och sätta på allt innan man skulle rida men nej de va vi som skulle göra det, men tur är lillasyrran van vid sånt så hon fick hjälpa med de:P
men sköönt att vara hemma nu för det va kallt som fan:P Nu ska in i duschen, jag luktar häst och skit haha:P

Här är lite bilder från stallet:)


Lillasyrran och hennes son Neo :)


Min systers dotter Nikita:)


Min syrras dotter Nathalie och denna stora häst skulle hon rida :P




Nathalie :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: