SKRIVET: 2011-01-30, kl 12:07:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Söndag..

Usch redan söndag, håller ni med mig att söndagar suuuger?! faan denna helgen har gått för snabbt, redan jobb imorgon..och nu denna vecka jobbar jag helgen, segt men men får hoppas att det går snabbt det med..

Igår va det iallafall trevligt, vi åt 3rätter ju och drack vin :) Idag blir det bara lugnt, min lillasyrra är fortfarande kvar med henne son, så ska umgås med dom, vi ska strax ut och gå en runda, underbart väder ute:) fast inte så varmt men ändå skönt ju när solen är framme :) Åh vill ha vår och sommar nuuu! :)

Imorgon jobb sen ska jag nog ner en sväng till stan, har lite grejjer jag måste köpa sen måste hämta ut mina linser med sen får se vad som händer, förmodligen inte mycket för kommer vara så trött efter jobbet men jag ska försöka plugga på körkortsteorin, sen försöka ringa bilskolan imorgon med. Jag ska gå på ljungqvist, och köpa sånt paket för 11500, då är det 15 körlextioner,teoripaket,halkbanan,risk 2an, uppkörningen. Det blir mycket billigare men sen får se om jag behöver mer körlextioner men jag börjar med det :)7

Men nu ska leka lite med lillasyrrans son Neo <3 :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: