SKRIVET: 2011-01-06, kl 14:50:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Röd dag.

Vaknade idag och kom på att de är en röd dag idag, tänkte hur fan kommer jag till jobbet, för de går inga bussar så tidigt jag börjar halv 7, så gick upp ringde pappa, men han kunde inte, så fick väcka lillebror och låna hans cykel och massa snö ute, så skynda mig och cyklade kvart i 6 och va på jobbet vid 6 så det gick snabbt bara 15min för de va skottat men de va kallt som faan och blåste :(.. men värre när jag skulle hem, nu har det snöat som fan och de har inte skottat än, det tog lite mer än 45min att komma hem, hemskt va det, gick inte att cykla så fick gå med cyklen och den drog åt ena hållet och mina fötter gled bakåt, men nu är jag iallafall hemma, nu har jag fått min motion för ett bra tag :)

Nu ska äta lite sen vila :) sen får se vad som händer, är ju ledig nu freda,lörda och sönda :D så jävlaa skönt!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: