SKRIVET: 2011-01-13, kl 21:45:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lugn dag.

Varit en väldigt lugn dag idag :), men det har varit sköönt får passa på att ta de lugnt när man är ledig:)
Imorgon börjar jag halv 9 så får lite sovmorgon:), och pappa kör mig imorgon så slipper ta bussen så skönt :)! och han kör mig förmodligen i helgen med, så jag slipper cykla för går inga bussar lör o sön så tidigt. och inte kul o cykla i snön och så tidigt.. men visst skulle behöva den motionen hehe. menmen om pappa erbjuder o köra mig så tackar jag inte nej:) Men känner inte för att jobba denna helgen.. seeg men får tänka att sen ledig 2helger i rad :) helgen därefter ingen anning vad jag ska göra, sen slutet av månaden den helgen jag är ledig fre,lör o sön så åker upp till Göteborg på torsdag kvällen där o stannar förmodligen till söndag.. så ska shoppa och så:). Ska bo hos mitt ex, har börjat snacka med han igen.. men vet inte om det kommer bli något.. åker mest upp för att se, och att få lite kul, shoppa o så:) bara skönt att komma iväg. Men visst undrar man om de skulle kunna funka igen, men sen när tänker efter så är ha precis som innan, och inte kunnat släppa något gammatl, allt är kvar,allt det dåliga.. så tror det är ganska försent..men visst man vet aldrig.  får se vad som händer.


Nu sitter bara här vid datorn och kolla tv med, men inget roligt på tv..som vanligt bara tråkiga saker......Pappa sitter o kollar handboll, inte så kul precis, inte intresserad av sånt menmen:P
Såg en bra film innan idag, All good things hette den, den va bra lite seg i början men sen blev den bra:)
Och snart blir det sova, men inte än, inte trött så ska sitta o kolla tv så jag blir trött så jag kan gå o sova :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: