SKRIVET: 2011-01-29, kl 11:21:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lördag:)

Nu är jag vaken, jag ska strax med min syster Sannas döttrar Nathalie och Nikita ner till stallet, dom har varit här i natt för syrran jobbar och ena hennes dotter rider, så jag och lillasyrran ska med hon och rida. hehe det va länge sen jag va i ett stall :P. men vi har ett 5min i från oss och det är där och går på ridskola:) så jag,lillasyrran och hennes son och sen min andra systers döttrar Nathalie och Nikita ska dit nu vid halv 12.. så ska Nathalie gå på ridskola och vi andra ska kolla :p
Sen blir det hem in i duschen för man lär ju lukta häst och hästskit haha, sen ikväll ska äta 3rätters med 2av mina systrar,lillebror och mamma :) det kommer nog bli trevligt:)
men jag skriver mer när jag kommer hem från stallet :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: