SKRIVET: 2011-01-27, kl 15:36:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Leeedig!!

Nu är ledig fredag,lördag och söndag :D så jäävla skönt! efter jobbet kom pappa och hämtade mig så övningskörde vi lite och nu kom nyss hem nu ska bara ta de lugnt, sen får se vad som händer senare.:)

Jag har gjort intresseanmälan på 3lägenheter nu, så får se om jag få nån:P 1 på norr och 2 på öster.. jag ska in där nu och kolla om de kommit ut några nya..Jag behöver lägenhet ju, men visst så jättebråttom har jag väll inte, skulle ju vara skönt och ha körkortet innan man flyttade hemifrån:P

Sen Makeup utbildning jag skulle gå har flyttats till juli så ännu bättre :), för kände att jag inte hade tillräckligt med pengar till den just nu, för vill betala körkortet först ju..
aja.. nu ska kolla lägenheter sen ska försöka plugga lite på körkortet.. men jag skriver mer senare :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: