SKRIVET: 2011-01-17, kl 23:39:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Läängtar

Nu har bara suttit och kolla tv, finns inte så mycket bra på tv, men kollade på den filmen Miss secret agent, den filmen är så bra, så rolig :) men nu va den filmen slut o nu verkar det inte finnas något bra där..så segt o har ingen bra film att se heller och orkar inte leta upp någon nu, får väll gå o sova snart då, men är inte så trött än.. sov ju ganska länge innan efter jobbet hehe:P

Längtar bara nu till helgen, vara ledig lör och sön :) Skönt det ska bli, fredagen blir nog ut med tjejerna och sen lördagen ska ju till Kalmar till lillasyrra och fira hennes son som fyller 1år....Tiden går så jävla snabbt, hoppas denna vecka gå snabbt med så helgen kommer :) Längtar till helgen och till nästa helg med när jag ska till gbg eller tro jag ska dit om jag inte åker någon annanstans har inte riktigt bestämt än.

Kollade nyss min mejl med och har inte fått något erbjudande på lägenhet.. känns som jag aldrig kommer få lägenhet.. är jag för kräsen kanske? heh, men vill ju ha en i stan..men det verkar jag inte få med mina få poäng... och vill inte vänta för länge heller.. så kanske ska kolla i tbg med där verka det vara lättare att få. för öster,söder o norr är de också höga poäng juu... oooh vill ha lägenhet juu, längtar som faan att få en egen lägenhet, köpa allt nytt och inreda så snyggt och stilrent och modernt ska det vara :)
Föresten, säg till såfort ni vet någon ledig lägenhet, 2a ellr 3a i stan eller nära :)ok??
Och måste ta tag i körkortet med, jag börjar sen slutar, börjar sen slutar o så har hållt på hela tiden..men måste bara göra det nu och inte sluta utan fortsätta tills jag får det, fast det kommer ta tid, men ska ta en sak i taget, börja med teorin sen de andra.

aja, nu ska fortsätta kolla på tv sen blir det mot sängen.. sen får se vad jag ska hitta på imorgon jag är ju ledig :) men de bli nog bara lugnt, kanske ner till stan fast har inga pengar o shoppa för så då är det inte kul, får ju inte lönen förens den 27.... men nästa vecka då blir det shopping! :D men skriver mer imorgon när jag vaknar och fått min skönhetssömn :) Godnatt på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: